Posdata oferuje serwis na wdrażane przez siebie rozwiązania. Serwis dotyczy zarówno oprogramowania jak i sprzętu. Oferujemy:
Serwis powdrożeniowy – jest darmowym serwisem udzielanym przez firmę po zakończeniu nowego projektu. Celem serwisu jest pomoc klientowi w czynnościach operacyjnych związanych głównie z obsługą programu S4H. Serwis powdrożeniowy trwa trzy tygodnie od zakończenia wdrożenia.
Serwis abonamentowy – świadczony jest zarówno dla oprogramowania jak i sprzętu. W przypadku tego typu serwisu Klient płaci comiesięczną opłatę w ramach której PosData dokonujemy naprawy sprzętu i oprogramowania.
Serwis interwencyjny – jest to klasyczny serwis na żądanie. W przypadku problemów ze sprzętem lub oprogramowaniem Klient zgłasza awarię, a PosData dokonuje naprawy.
Serwis urządzeń fiskalnych – PosData jako autoryzowany dealer urządzeń fiskalnych firmy Posnet, sprzedaje kasy i drukarki fiskalne, przygotowuje do pracy, fiskalizuje a następnie je serwisuje na ogólnych zasadach związanych ze sprzętem fiskalnym.
Godziny pracy serwisu i ceny:
- Standardowy koszt 1 godziny serwisu u klienta: 150 zł netto – min. 1 godzina.
- Koszt dojazdu miejskiego: 50 zł netto.
- Godziny pracy: od 9 do 17, od poniedziałku do piątku.
- Oferujemy wsparcie o wydłużonych godzinach pracy: zadzwoń +48 501 327 483