Serwis
Opieka nad sprzętem i oprogramowaniem

 

serwis-komputerowy

Posdata oferuje serwis na wdrażane przez siebie rozwiązania. Serwis dotyczy zarówno oprogramowania jak i sprzętu. Oferujemy:

  • Serwis powdrożeniowy
  • Serwis abonamentowy
  • Serwis interwencyjny
  • Serwis urządzeń fiskalnych

Serwis powdrożeniowy – jest darmowym serwisem udzielanym przez firmę po zakończeniu nowego projektu. Celem serwisu jest pomoc klientowi w czynnościach operacyjnych związanych głównie z obsługą programu S4H. Serwis powdrożeniowy trwa trzy tygodnie od zakończenia wdrożenia.

Serwis abonamentowy – świadczony jest zarówno dla oprogramowania jak i sprzętu. W przypadku tego typu serwisu Klient płaci comiesięczną opłatę w ramach której PosData dokonujemy naprawy sprzętu i oprogramowania.

Serwis interwencyjny – jest to klasyczny serwis na żądanie. W przypadku problemów ze sprzętem lub oprogramowaniem Klient zgłasza awarię, a PosData dokonuje naprawy.

Serwis urządzeń fiskalnych  – PosData jako autoryzowany dealer urządzeń fiskalnych firmy Posnet, sprzedaje kasy i drukarki fiskalne, przygotowuje do pracy, fiskalizuje a następnie je serwisuje na ogólnych zasadach związanych ze sprzętem fiskalnym.

Godziny pracy serwisu i ceny:
  • Standardowy koszt 1 godziny serwisu u klienta: 150 zł netto  – min. 1 godzina.
  • Koszt dojazdu miejskiego: 35 zł netto.
  • Godziny pracy: od 9 do 17, od  poniedziałku do piątku.
  • Serwis w innych godzinach jest możliwy po podpisaniu umowy serwisowej